Sunday, May 20, 2012

Saya Berdiri Cikgu

Pada hari selasa waktu sains semua pelajar 5 PTP harus pergi ke makmal sains. Ketika cikgu sedang mengajar semuanya lemah dan mengantuk. Yang tertdiur terus pon ade. Pada mulanya hanya dua orang murid sahaja yang tertidur lalu cikgu suruh mereka berdiri. Tidak beberapa lama kemudian cikgu mulai sedar bahawa kelas aku semuanya hampir mengantuk, maklum lah dah tengah hari kan semua rase penat.



cikgu: ok kelas awak faham ?
murid: fahammmmm. (suara yg agak lemah)
cikgu: haishh awk ni semua dah mengantuk ni. bngun semua bngun. BERDIRI!

murid murid pon berdiri

cikgu: bangun duduk bangun duduk duduk duduk bangun bangun.

cikgu menghampiri aku. murid murid semua sedang berdiri.

cikgu: kau berdiri ke duduk?
aku: eh berdiri lahh ckgu
cikgu: ohhh

cikgu pun pergi dan semua pelajar ketawa kan aku. huh!

Humm boleh tinggi lagi tak ?

No comments:

Post a Comment